Thursday, June 16, 2011

nostalgia dikala dulu hingga kini

ha ha ha... pic ni mengingatkan aku dizaman kegemilangan yg blum terbilang..time zmn tadika to akhr zmn sklah rendah..aku suka sngt  naik menatang ni...masa tu ada 3bjik beskal kot bapak aku belikan..1 untuk p sekolah,1 untuk suka2 dan 1 lgi untuk tournament..suma ni aku wat modify balik jd yg terbaik..so..beskal untuk tournmnt tu mcm dlm pic ni la..hahahaha..aku pn lupa nama beskal tu..mls nk ingat derr..tp suma beskal tu da xda dah..slps family aku pindah..ada yg p sedekah kt kwn2..tula sukan aku time tu..

Dizaman remajaku lak..beskal aku yg dlu tu da bertukar jadi motor 125z..ahhaha..bapak aku beli la untuk seorang anak yg baik lagi juruss..:) nie bkn motor aku yg betol derr..ni sampel je..mn bleh letak dlm ni..panasss...ermm..motor ada smpai skang..dahh 15thn aku guna motor ni..buat racing,p market,masuk kebun,naik bukit,hantar adik p skolah, tp la ni aktiviti tu da xda dah..aku da resign..la ni aku guna motor kesayangan ni p opiss ja..rempit2 da hilang dlm jiwa..almaklumlah..dlm hati ada taman skang..so kena ada transport besaq sket..apa lgi..kete lerr kome..tu pun free jgk dpt tu..nak jgk merasa duit sendiri kan..tp xpala..rezeki tu..syukur aminn...ade rezki len pasni..angkat baru ler...insyaallah...:)

2 comments:

Dunia Mommy Comel said...

ko mat rempit dulu upanya limpit

fiez said...

aku dulu mat gunung..rempit tu time urgent je bile nk bli brg rushing2..bru aku rempit derr..hahaha.. aku bkn perempit ok..dun like tht aaa...