Monday, June 13, 2011

kisah sebuah cinta


hello gengsss...kali ni aku saja nk crita pasai love..skali skala xpa kot..erm..kdg2 aku xphm jgk apa tu cinta..walopn da tua bangka da ni..tp aku mula knai cinta masa aku umoq 2thn..opocot...hahaha..form 5 la..xtau la brpa umoq aku masa tu..mls nk ingt..aku ckp jiwang sket la naa..bg ada feels sket nk crita...first love mmg la...leh dikatakan cinta monyet jgk..tp tengh baik punyer aku menjiwangkn dri ni..boleh plak monyet tu muncul...tu pasai jd cinta monyet..nthla..waktu mana la menatang tu muncul..wonder2..mmg poison bak kata kwnku comel a.k.a Wong Mei Mot..tp bila cinta tu da hadir dlm hidup aku..mmg susah aku nk lupakn semuanya..dan sampai skang aku msh trus mempercayai cinta sbb aku percaya cinta itu akan buat aku bhgia suatu masa nnt..ye..walopun tidak skang..aku harap suatu masa nnt cinta itu pasti dtg sebelum aku menutup mata buat selamanya. ckp mcm org kaciwa..tp mmg kaciwa pn sblm ni..nak buat lgu mana..xde rezki la tu..tp alhamdulillah..smpai skang aku leh trime apa yg berlaku..dan aku x mengharpkn cinta itu dtg semula walopn dri aku ni mmg perlukannya..dan kadangkala aku terpaksa korbankn apa yg aku nak untuk kebahagian orang lain..walopn dri aku ni btul2 syg...that is mylove. Hanya insan yg ikhlas mengenali aku sj yg tahu siapa aku!!!means my BFF. kemon...kemon..masa dah time..aku da fobia dgn cinta.

1 comment:

Dunia Mommy Comel said...

Tulah ako tau apa ko rasa,sabar la ok..ako tau ko mampu menghadapinya pun..alah ilek lah der bunga skng dah timbun2 nak2 yang pantang nmpak dahi ko licin mula lah nk nyendeng..nak jumpa yang jujur tu mmg susah lah tuk masa skng..
Apa yang ako harap dari seorang kawan baik ako ni jgn jadikan masalah cinta menghalang setiap apa yang penah ko ingin dan idamkan..
teringat pesan seorang kakak kepada adiknya "CINTA,KASIH KEPADA ALAM SEMESTA..MANUSIA APATAH LAGI KEBENDAAN ADALAH BERSIFAT SEMENTARA YANG KEKAL HANYA KASIH KEPADANYA"
jangan di sebabkan masalah itu jugak ko menyakiti hati jiwa dan perasaan ko ok..ako sebagai kawan ko xsuka tgk kawan baik ako ni monyok ala2 tongong..nanti ko sedey xda dah org nak ceriakan ako,,huhu (sambil tgn kat dada mata pndang ats dan lidah terjelir)miahahahahahaah..
ok babe ko harus kuat ako tau ko boleh insyallah cinta sejati milik ko kelak ..dan ia xperlu di cari yang pasti ia datang sendirik tanpa ko hajati nya punnnn... (>.<)peace!!!